Solicitudes de Early Childhood e Elementary Education (Educación Infantil e Primaria)

Se desexa obter máis información sobre esta opción educativa para o seu fillo/a, agradecemos se poña en contacto chamando por teléfono ó centro, no 981 819160, preferiblemente en horario de 10-14 horas, de luns a vernes.

Alternativamente, pode encher a correspondente Solicitude de Admisión, e porémonos en contacto con vostede, para atenderlle persoalmente, ampliar información e proporlles (sempre que fora posible por motivos xeográficos) unha visita ó colexio co seu fillo/a. Alternativamente, esta entrevista podería realizarse por Skype, Facetime, ou similar.

O proceso de matrícula complétase coa cumprimentación da Ficha de Inscrición, o abono da Reserva de Praza (Registration Fee) e a presentación da documentación que se indique en cada caso.

O período de admisión de alumnos está aberto todo o ano, exceptuando o mes de agosto

Organizamos periódicamente xornadas de portas abertas. Se está interesado en asistir a unha, agradecemos se poña en contacto con nós e o manteremos informado de datas.

Solicitudes de Middle & High School (Educación Secundaria y Bachillerato)

Debe cumplimentarse la correspondiente Solicitud de Admisión, sin compromiso, acompañada por los requisitos que se especifiquen en cada caso (típicamente, calificaciones académicas de los dos últimos cursos escolares, si procede, del alumno/a).

Tras esta primera toma de contacto, se procede a concertar una entrevista en el centro, con el alumno/a y sus padres. Cuando por cuestiones geográficas no es posible esta entrevista personal, la misma se realiza por teléfono o videoconferencia (Skype, Facetime, o similar).

El mismo día de la entrevista (o en otra cita, si fuera necesario), el alumno/a realizará, si se considerase necesario, unas pruebas, con el fin de evaluar su nivel en las distintas áreas académicas, y su motivación para cambiarse de centro y objetivos.

Tras las mismas, y pasados unos días, el colegio llamará por teléfono a la familia, para comentar la decisión en torno a la Admisión.

La familia se pondrá en contacto con el centro, en las siguientes 2 semanas, para comunicar la decisión tomada.

El proceso de matrícula se completa con la cumplimentación de la Ficha de Inscripción, el abono de la Reserva de Plaza (Registration Fee) y la presentación de la documentación que se indique en cada caso.

Calendario escolar 2016/17

Prema na icona da dereita para descargar o calendario escolar de Chester College